روزنوشت شنبه
































دلنوشته های دخترمردادی

سلام دوستای من خوبید؟

امروز ساعت 10بیدارشدم میخواستم برم پایین اهنگ گوش بدم نرفتم که خانوم همسایه اومد اومدم پای نت وبا دوستام حرف زدم بعدش اون رفت واومدم پایین فیلم دیدم ناهار خوردم ویکم پای تلویزیون بودم وگوشی روزدم به شارزوبا خال راحت خوابیدم ساعت7بیدارشدم دوست بابام اومده بود اون رفت یکم پای نت بودم بعدش رفتم پایین یکم فیلم دیدم شام خوردم ودایی کوچیکه اومد واتاق رومرتب کردم فرداهم میخوام برم مدرسه ستایش دخترخاله ام ازش عکس بگیرم خیلی استرس دارم از مدرسه هاشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه دعا کنید الان هم اومدم روزنوشت روبنویسم ودیگه اینجا نمیام بنویسم دوستای گلم شاید اخرهفته بیام واپ کنم ولی این وبلاگم رو برید ونظر بدیدhttp://loveblackmem.loxblog.irخیلی دلم برای اینجا ودوستای گلم تنگ میشه الان گریه ام گرفته تا عید مواظب خودتون باشید دوستون دارم من روهم دعا کنید

دوستون دارم شبتون شکلاتی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 30 شهريور 1392سـاعت 22:30 نويسنده فهیمه| |

Design by: pinktools.ir